...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
عمود رو به بالا
فقط عمود رو به بالا
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 29237
کل یادداشتها ها : 33
خبر مایه


The-SIMS-4-Digital-Deluxe-Edition

Sims 4 بازی است که زندگی را شبیه سازی کرده و به شما امکان می دهد تا بتوانید یک زندگی جدید که تا قبل از این تجربه نکرده اید را در یک بازی تجربه نمایید. شما در این بازی کنترل همه چیز را در دست دارید ، می توانید احساسات ، رفتار و ظاهر و شخصیت کاراکتر مورد نظر خود را بسازید.شما در این بازی باید تک تک اجزای یک زندگی واقعی را بسازید ، باید تلاش کنید ، باید دنیای اطرافتان را بسازید ، زندگی کنید ، اتاق های خود را طراحی کنید ، محل زندگیتان را طراحی کنید و هر آن چیزی که دوست دارید را داشته باشید.
کنترل فکر و قلب و ذهن سیمز خود را داشته باشید و در مراحل مختلف زندگی در این بازی باید از فراز و نشیب هایی که در آن تعبیه شده است بگذرید.به داستان هایی که برای سیمزتان آماده شده است توجه و پیگیری کنید.از ویژگیهای این بازی می توان به موارد زیراشاره کرد:
- شما در این بازی باید افراد خود را از نظر احساسات ذهنیت و افکارو… مدیریت کنید
- قابلیت ایجاد اشخاص دلخواه و طراحی خانه و اتاق آن و همچنین تعیین مدی که دوست دارید سیمز مورد نظر شما داشته باشد. شما می توانید برای سیمز خود مدل لباس های فشن انتخاب کنید ، رفتار های مورد نظرتان که دوست دارید سیمزتان داشته باشد را به آن میدهید ، نیازهای او را برطرف کنید و باید مواظب سیمز خود باشید چرا که شما همانند پدر او هستید که باید بزرگش کنید.
- یکی از قابلیت های ویژه بازی در این نسخه ارتباطاتی است که سیمز در محیط خارج از خانه به طور مثال به همسایه ها داشته و باید روابطی که با دنیای خارج ازخانه دارد را شما مدیریت کنید و احساسات و رفتاری را به او بدهید که بتواند در یک محیط خارجی نیز بهترین وضعیت را داشته باشید البته شما مختارهستید سیمزتان را چطور پرورش دهید !
- شما در مراحل مختلف بازی و با پیشرفت هایی که خواهید داشت می توانید لباس های جدید کسب کنید ، اشیا جدید بدست آورید تا بتوانید بیش از پیش دست خود را برای طراحی وبازآفرینی نقش های خود باز کنید.
- شما می توانید کاراکترها و طراحی هایی که داشته اید را بدون اینکه از محیط بازی خارج شوید با دیگران به اشتراک بگذارید ، طراحی ها و کاراکترهای سیمز دیگران را دانلود کنید و از زندگی در این بازی لذت ببرید.



  • پسورد:www.p30world.com
  • برای دانلود فایل ها از یک نرم افزار دانلود منیجر استفاده کنید
  • در صورت مشاهده لینک های معیوب ، موضوع را در بخش نظرات اعلام کنید
  • در صورت دریافت خطای 503 هنگام دانلود ، فایل ها را یک به یک دانلود بفرمایید .
  • برای باز کردن فایل های فشرده RAR و Zip و Iso از نرم افزار Winrar استفاده بفرمایید
  • بحث و گفتگو درباره این نرم افزار در انجمن های تخصصی پی سی ورلد
  • با عضویت در خبرنامه ، جدیدترین نرم افزار ها و مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید .






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ